تولید کننده بهترین پنجره دوجداره ثابت در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
تولید کننده بهترین پنجره دوجداره ثابت در قم
یک شنبه 2 بهمن 1401 ساعت 7:59 | بازدید : 47 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

تولید کننده بهترین پنجره دوجداره ثابت در قم

استفاده های فراوانی از این نوع پنجره وجود دارد. می توانید آنرا با سایر پنجره ها ترکیب کنید، و یا به صورت تکی به کار ببرید. می توان از آنجا جهت جداکردن فضای اتاق ها، در کنار درها و موارد این چنینی نیز استفاده کرد. بیشترین استفاده این پنجره ها برای ورود نور می باشد.

ویژگی ها و مزایای پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی

قبلا اشاره کردیم گفتیم که پنجره دوجداره فیکس یا همان ثابت پرکاربرد ترین نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی است و دارای مزیت ها و ویژگیهایی است که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم :

دارای دامنه دید زیاد و وسیع در داخل خانه
عدم محدودیت در ابعاد و اندازه ها (محدود به اندازه شیشه دوجداره)
عایق بسیار قوی صوتی
عایق بسیار صوتی حرارتی
جلوگیری از ورود گرد و غبار و داخل واحد
جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی
دوام و طول عمر بسیار بالا
قابلیت تولید در طرح و رنگ های بسیار متنوع
قیمت بسیار پایین به نسبت سایر محصولات دوجداره

پنجره دوجداره ثابت قم

پنجره ثابت، همانطور که از نام آن مشخص است، ثابت بوده و امکان باز شدن ندارد. به همین دلیل روی این پنجره ها هیچ گونه دستگیره ای هم قرار نمی گیرد. این پنجره ها به علت اینکه باز نمی شوند، می توان در آنها از شیشه های بسیار بزرگتری نسبت به سایر پنجره ها استفاده کرد. چرا که وزن شیشه تنها بر روی چهار چوب بودن و مشکلات افتادگی را نخواهد داشت. از پنجره های ثابت در طراحی و دیزاین مدرن منازل و مکان های مختلفی استفاده می شود. اگر شما تهویه مناسبی در محل خود دارید، با استفاده از پنجره ثابت می توانید حداکثر مصرف بهینه انرژی را تجربه کنید. این پنجره ها هیچ گونه محل ورود و خروجی برای هوا نداشته و دمای محیط را ثابت نگه می دارند. زیبایی ظاهری آنها در کنار قیمت مناسب و مصرف بهینه انرژی باعث شده است طرفداران بسیار زیادی را برای خود به دست آورند.

قیمت پنجره دوجداره ثابت در قم 

برای اطلاع از قیمت و خرید مرکز فروش پنجره دوجداره ثابت در قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

 درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 115
:: بازدید سال : 253
:: بازدید کلی : 253